mandag 24. januar 2011

Utfordring

Eg har blitt utfordra av ja(vel)net og tek den utfordringa på strak arm :

4 jobbar eg har hatt :
1. kioskmedarbeider på bensinstasjon
2. avløysar
3. kundeveileiar på Lyse
4. rekneskapsførar hjå Partner Regnskap AS


4 filmar eg kan se om att:
1. Dirty Dancing
2. Best of the best
3. Pretty Woman
4. The champ

4 stader eg har budd:
1. Monane
2. Heiabakkane
3. Årdal
4. Osabakkane

4 tvprogram/show eg likar:
1. Greys Anatomy
2. Frustrerte fruer
3. Torsdagkveld fra Nydalen
4. Golden Goal

4 stader eg har vore:
1. New York
2. Tobago
3. Hurghada
4. Vesterlyng

4 websider eg besøker kvar dag:
1. Facebook
2. Vg
3. Stavanger Aftenblad
4. Div. bloggar

4 ting eg fekk til jul:
1. Nespresso Ezenssa
2. Dundyne
3. Gavekort
4. Vaffeljern

4 ting er såg på barnetv som lita:
1. Fragglene
2. Portveien 2
3. Rakkarungane
4. Vill villere villaveien

Eg takkar for utfordringa og sender den vidare til
halleduss og heiltspesiell

1 kommentar:

  1. Fine! Må jo gi deg noe å blogge om...;)
    Du har vært i NY du ja. Heldigen, jeg vil dit snart.

    SvarSlett