søndag 29. august 2010

Leste en bok i går kveld...

Jeg har holdt på med en bok en hel stund nå. Den er ikke bra i det hele tatt og jeg hadde egentlig tenkt at jeg skulle lese den ferdig av prinsipp men, er i ferd med å gå på et nederlag...vet bare ikke om jeg orker å lese den ferdig.
Så da tuslet jeg ned til bokhyllen min i kjellerstuen og fant en ny, eller gammel. Har hatt den i maaange år.

Det visste seg å være et godt valg for jeg leste den likeså godt ut i går kveld.
En lettlest krimroman, perfekt for en lørdagskveld på sofaen.
Den handler om en 10 årig jente som forsvinner på vei til butikken og blir funnet kledd i en hvit nattkjole 9 dager senere. Ikke veldig spennende men, lettlest og fin.

2 kommentarer:

  1. Hehe, du er i ferd med å gi opp den boka altså;)

    Den der av Fossum har jeg ikke hørt om engang, men hun har jo endel bra da:). Godt du fikk noe å fordrive tida med iallefall:) Klem.

    SvarSlett
  2. Blir snart en bokblogg dette her, Karen ;) Så kjapt du leser altså. Her går det sååå treigt som sirup.

    SvarSlett